Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

SXT1000 XL

Dostępność: wycofany z oferty
Wysyłka w: 3 tygodnie
Cena: 3 290,00 zł 3290.00



ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 3.76
Producent: SXT Scooters
Kod produktu: 3D6D-128E4
Pin It

Opis

Orientacyjny koszt przejechania 100km   Jedynie 2,5zł
Wydajność w trybie ECO   około 650W
Maksymalna moc   1280W
Zasięg na maksymalnej wydajności   Około 20km/ 40km/ 60km
Zasięg w trybie Eco   Około 30km/ 50km/ 70km
Zawieszenie   Amortyzatory sprężynowe przód i tył
Rodzaj napędu   Łańcuch
Rozstaw osi   96cm
Prześwit   13cm
Wysokość siodełka (minimum/ maksimum)   84cm/ 98cm (od ziemi)
Opony

  28cm średnicy

  9cm szerokości


              Tryb ECO jest aktywowany poprzez wciśniecie małego czerwonego przycisku na przepustnicy. Hulajnoga następnie uruchamia się ze zredukowaną mocą silnika do około 650W i oszczędza dużo energii. Jazda w trybie ECO nie zmienia prędkości maksymalnej, ale przyspiesza wolniej niż na pełnej mocy silnika, ze względu na ograniczoną moc pracy. W przypadku hulajnogi z pełną mocą maksymalna odległość to co najmniej 20km ze standardową baterię. Przełączenie na baterię wysokiej wydajności, odległość ta może być znacznie zwiększona.

             W zasilaniu mamy wybór między standardowym akumulatorem ołowiowym 48V, 12Ah i zasięg 20km, 48V, 20Ah LiFePO4 (litowy) akumulator o zasięgu 40km, 48V, 30Ah i Li-ion ​​(litowa) bateria o zasięgu 60km.

             Zalety w porównaniu do baterii litowych "normalnych" akumulatorów ołowiowych są oczywiste. Po pierwsze, waga jest to tylko połowa akumulatora ołowiowo- kwasowego, a drugi to pojemność baterii 20Ah/ 30Ah która jest znacznie większa niż w przypadku akumulatorów ołowiowo-kwasowych.

             Wiele osób uważa, że baterie litowe są lepsze, a co za tym idzie są droższe. Jednakże wystarczy porównać liczbę cykli ładowania baterii aby zauważyć znaczną różnicę między akumulatorami kwasowymi, a litowymi. Dla standardowego akumulatora kwasowo- ołowiowego, liczba cykli ładowania wynosi około 250 (tzn. akumulator może być ładowany do około 250 razy, dopóki nie wymaga wymiany na nowy)- jednak akumulator litowy może wytrzymać 1500 ładowań. Tak więc, jeśli patrzy się bliżej, wynik tego porównania wygląda następująco:

Lead Acid 12Ah akumulatora:
250 cykli ładowania x 20 km = 5000 km zasięgu całego zakresu życia

20Ah akumulator litowo LiFePO4:
1200 cykli ładowania x 40 km = zasięg na jednym ładowaniu zakres 48.000 km

Bateria litowa Li-Ion 30Ah:
1500 cykli ładowania x 60 km = zasięg na jednym ładowaniu zakres 90.000 km


             Jeśli teraz zestawić ten całkowity zasięg ze sobą, a następnie porównać 20Ah akumulator litowo LiFePO4 do Lead Acid 12Ah akumulatora (48000: 5000) można zauważyć 9,6 razy większą wydajność akumulatora LiFePO4 tylko około 3,5 razy wyższej cenie akumulatora litowego. Większa trwałość w porównaniu do tańszej technologii ołowiowo-kwasowych baterii. Wynik jest tym bardziej oczywisty, jeśli porównać akumulator Li-Ion.

             System hamulcowy SXT1000 XL nie odbiega standardem od obecnych innych modeli hulajnóg SXT i jest dobrze dostosowany do silnika, tak że hamulce nie zawiodą nas w żadnej sytuacji. Tak samo jak innych naszych modelach, SXT1000 XL posiada nóżkę boczną oraz dzwonek, więc można zwrócić uwagę na siebie, zanim wyprzedzi się innych.

             Na wyposażeniu znajdziemy również oświetlenie przednie i tylne, niezwykle energooszczędne lampy LED. Tylne przyjmuje funkcję światła hamowania. Akumulator jest umieszczony w dolnej części, co jednocześnie przyczynia się do bardzo niskiego położenie środka ciężkości, a tym samym SXT1000 XL jest łatwe w obsłudze, a co za tym idzie poślizgnięcie się w czasie jazdy jest niemożliwe. Hulajnoga może być ładowana bez wyjmowania akumulatora z obudowy po prostu za pomocą gniazda ładowania, które znajduje się po prawej stronie czołowej korpusu.

             Duże opony XL o średnicy około 28 cm i szerokości 9 cm dają hulajnodze wyjątkową gładkość podczas jazdy. Pomimo dużych opon, nadal posiada kompaktowe wymiary, dzięki czemu można go łatwo przechowywać w dowolnym miejscu, np w kamperze, przyczepie kempingowej, łodzi. a także w bagażniku samochodu. Aby zachować komfort jazdy na najwyższym poziomie nasz SXT1000 XL ma amortyzator na przedniej osi z przepustnicą ciśnienia i dwa amortyzatory na tylnej osi regulowane indywidualnie.

Dane techniczne

Prędkość 40 km/h
Zasięg 60
Maksymalne obciążenie 120 kg
Hamulce (Rodzaj) Tarczowe
Hamulce (rozmieszczenie) przód i tył
Typ silnikia BLDC
Moc silnika 100W
Wymiary maszyny 98cm/ 48cm/ 28.5cm
Waga 30,7 kg bez baterii
Akcesoria LED przód i tył, światło STOPu,
Manetka gazu Nie
Czujnik PAS Tak

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl